Metode de a elimina grăsimea abdominală

Evită consumul de orez alb

Orezul alb este un aliment procesat care duce la creșterea în greutate și la acumularea grăsimii pe abdomen. Dacă vrei să ai o talie subțire, încearcă să incluzi în dieta ta următoarele alimente:

  • Făină integrală (în compoziția pâinii integrale, de exemplu)
  • Cereale integrale
  • Quinoa
  • Ovăz

Quinoa se află pe această listă deoarece:

  • Nu conține colesterol
  • Nu este transformată în grăsime corporală
  • Este ușor de digerat
  • Are un gust minunat

Este un aliment ideal pentru femeile însărcinate și cele care suferă de anemie, obezitate sau boala celiacă, întrucât nu conține gluten.

Renunță la zahăr

Consumul de zahăr ajută grăsimea să se acumuleze în corp, inclusiv în zona burții și a taliei. Pentru a avea un abdomen plat, este bine să renunți la:

  • Dulciuri
  • Băuturi cu zahăr
  • Alimente bogate în grăsimi

Bea mai multă apă

Apa îți menține organismul hidratat, activează metabolismul și stimulează eliminarea deșeurilor din organism. Este indicat să bei între 1,5 și 2 litri de apă pe zi.

Dar nu uita: cosumă acest lichid pe parcursul întregii zile. Dacă bei doi litri de apă deodată, nu te vei bucura de aceleași beneficii. Din contră, îți poți pune sănătatea în pericol!

Mănâncă usturoi crud pentru a elimina grăsimea abdominală

Chiar dacă gustul și mirosul usturoiului nu sunt îndeajuns de îmbietoare pentru a consuma acest aliment în fiecare zi, merită să încerci. Consumul zilnic de usturoi crud este un adjuvant excelent pentru dietă, stimulând arderea mai rapidă a grăsimilor.

Este recomandat să mănânci între 2 și 8 căței de usturoi crud, după care să bei un pahar de apă cu lămâie. Acest tratament ajută la arderea grăsimii și îmbunătățește circulația.

Consumă mai multe fructe și legume

O dietă adecvată pentru pierderea în greutate și obținerea unui abdomen plat trebuie să includă multe fructe și legume. Evită alimentele procesate și alege numai produse organice.

Este indicat ca fructele și legumele să fie consumate în stare crudă, naturală, simple sau ca ingrediente în salate sau sucuri naturale.

Evită alimentele procesate

Consumul de alimente rafinate și procesate reprezintă un obstacol în procesul de ardere a grăsimilor. Pentru a elimina grăsimea abdominală, este important să eviți produse bocate în calorii precum:

  • Carnea procesată
  • Făina rafinată
  • Alimentele conservate

Consumă mai multe condimente

Pare greu de crezut, dar condimentele sunt un adaos excelent în orice cură de slăbire, stimulând pierderea în greutate.

Scorțișoara, ghimbirul și ardeiul Cayenne activează metabolismul și oferă numeroase beneficii pentru sănătate. În plus, contribuie la reducerea nivelului de zahăr din sânge, ajutând la prevenirea diabetului.

Sursa: dozadesanatate.ro

0 Comments

Leave a Comment

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password