Cele mai bune remedii de casă pentru artrită.

Artrita este termenul asociat unui grup de afecțiuni care determină inflamație și durere articulară. Deși tratamentele medicale pot ajuta, unele remedii casnice și modificări ale stilului de viață pot reduce, de asemenea, simptomele si crește calitatea vieții.

Tratamentele naturiste care ameliorează artrita sunt:

Tratamentele cu căldură și rece.

Acestea sunt două metode diferite, dar eficiente pentru a reduce durerea de artrită.

Terapia cu căldură stimulează circulația și poate calma articulațiile rigide și durerile musculare, în timp ce terapia cu frig restricționează vasele de sânge, ceea ce încetinește circulația, reduce umflarea și amorțește durerea.

Oamenii pot încerca alternarea căldurii cu frigul, dar este esențial să monitorizați cu atenție pielea pentru deteriorarea acestor tratamente și să întrerupeți utilizarea lor în cazul în care apare o rănire.

 

Vitamina D.

Ea contribuie la construirea  oaselor puternice și ajută la menținerea funcției sistemului imunitar.

Persoanele cu artrită reumatoidă prezintă frecvent un nivel mai mic de vitamina D decât cei fără această afecțiune. Cei cu cele mai scăzute niveluri de vitamina D au avut, de asemenea, tendința de a resimți cele mai înalte niveluri de activitate a bolii.

Cu toate acestea, încă nu este clar dacă administrarea de suplimente de vitamina D reduce activitatea bolii la persoanele cu artrită.

 

Curcuma.

Turmericul este un condiment cu rol antiinflamator crescut despre care s-a dovedit în unele studii că ajută la reducerea umflăturilor și durerii cauzate de artrită. Un mod gustos de a consuma turmeric este să îl transformi în „lapte de aur”, o băutură tradițională indiană fierbinte obținută din orice tip de lapte, turmeric, ghimbir, scorțișoară, piper și o strop de sirop de arțar. Deși cu siguranță puteți folosi turmeric în alimente – este folosit în mod obișnuit ca parte a gătitului indian – probabil că trebuie să luați un supliment pentru a consuma suficient pentru a afecta simptomele artritei.

 

Acizii grași omega-3

Sursele de acizi grași omega-3 sunt reprezentate de nuci, semințe și peștii de apă rece, cum ar fi somonul, tonul și sardinele. Oamenii pot lua și suplimente de omega-3.Puteți consuma omega-3 din dieta dvs. – aceștia se găsesc în mod natural în pești precum somonul, în nuci și semințe și în anumite uleiuri vegetale, cum ar fi semințele de in – și se găsesc din ce în ce mai mult în alimente fortificate precum ouăle sau iaurtul. Suplimentele pot oferi totuși doze mult mai mari.

 

Ardeiul iute.

Capsaicina, ingredientul activ din ardei iute, nu este numai bună pentru condimentarea preparatelor, ci poate ajuta și la calmarea simptomelor artritei. Puteți utiliza o loțiune sau un gel cu capsaicină peste articulațiile simptomatice pentru a ajuta la ameliorarea durerii și a reduce umflarea. Este posibil să simțiți o ușoară senzație de arsură, dar aceasta ar trebui să dispară într-un minut sau două.

 

Alimentele fermentate.

Unul dintre cele mai importante lucruri pe care le puteți face pentru a alina artrita inflamatorie este să mențineti sănătatea intestinală.. Este indicat un microbiom intestinal care este bogat și divers, ceea ce înseamnă că dispuneți de o mulțime de bacterii bune, astfel încât acestea să își poată face treaba protejându-vă corpul. Puteți crește aportul de bacterii bune a organismului prin încorporarea mai multor alimente probiotice, adăugate în dieta dvs., cum ar fi iaurt, chefir, varză murată, kimchi, aluat și kombucha.